Scenpass
NYTT DIGITALT MEDLEMSKAP
Förändringar för Scenpasspartners (september 2024):
Till dig som erbjuder rabatter för Riksteaterns medlemmar som har medlemskortet Scenpass. Vi vill informera dig om förändringar som börjar gälla i september och också be er bidra med bilder på din scen till vår nya medlemssida.
I mitten av september kommer Riksteatern att gå över från ett medlemskort i papper till ett digitalt medlemskap som medlemmarna kan visa i mobilen. Detta innebär också att vi kommer att kunna visa våra medlemserbjudanden på ett nytt sätt.
Varje medlem kan logga in på Mina sidor där de kan se sina lokala medlemsförmåner och nationella förmåner i sitt län. Ditt erbjudande kommer därför framöver att visas på medlemmens sida i den region där ni verkar, men även som tidigare på vår nationella sajt, riksteatern.se. Förmånerna kommer också, som tidigare, att visas i tidningen Scenen som kommer två gånger per år.
Vi räknar med att de flesta av våra medlemmar kommer att gå över till det digitala medlemskapet, men det kommer också fortsättningsvis att finnas medlemmar som använder vårt medlemskort i papper.
Om du har andra frågor om ditt Scenpassavtal eller det digitala medlemskapet, kontakta support@riksteatern.se eller ring 08-531 99 300.